Swedish Survivalist

Är du förberedd?

Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Pennan och svärdet - medlemserbjudande
InläggPostat: lör 02 jul 2016, 07:52 
Borgmästare i Jericho
Användarvisningsbild

cartaq skrev:
Strix skrev:
Jag tycker att de är lysande. Men betrakta dem för vad de är, de är en bokklubb av och för människor med militärt historiskt intresse. De har även eget förlag som trycker böcker som aldrig annars skulle bli tryckta eller ens skrivna.

Det här med Premier är bondfångeri, det går utmärkt att inte köpa böcker. Jag har inte köpt någon på över ett år.

Mig veterligen så kastar dem ut dig ur klubben efter exakt ett år om du inte har handlat något?! du får alltså inte vara med om du inte handlar, och om du vill gå ut i förväg så förhalar dem det in i det sista.

Detta är ett urklipp från senaste mejlet jag fick av dem den 9 juni
"Du riskerar förlora allt!

Den bistra sanningen är att om jag inte ser en beställning från dig inom 2 månader tvingas jag avföra dig ur upplevelseklubben Pennan & Svärdets rullor och nästa nummer av tidningen blir det sista du får. Det vore tråkigt, då du ju faktiskt är intresserad av ämnesområdet. Så hjälp mig fortsätta skicka tidningen genom att bara göra en enda beställning nästa gång du får tidningen.
"

pt.

Det verkar vara olika, för18 månader sedan handlade jag senast. Jag har varit med sedan 90-talet, så jag har läst en hel del böcker genom åren. En del bra och andra riktig bra.

Inläggsrubrik: Re: Pennan och svärdet - medlemserbjudande
InläggPostat: lör 02 jul 2016, 16:14 
En är ingen, två är en. Tre? Ehh...

[quote="T-72
Sleeka jackan är bra om du har sexuellt snyg kropp som en överviktig engelsman. Den är lika bred i midjan som i axlarna. Hittar du en storlek som passa i överkroppen så är armarna korta och du kan ha två midjeväskor innanför jackan.

Men den funkar och har sovit med enbart jackan på mig i cirka -5 grader inomhus i en stuga i fjällen.
Jag trivs med VJ08 iom den är längre i ryggen och känns mera plufsig.[/quote]

verkar som att Sleeka jackan är en riktig krigar jacka då man verkar kunna ha den utan på stritsvästen.

har haft VJ 08 i några få minusgrader men jag och mina stritskompisar har fryst som små hundvalpar utan sin mor

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2