åhhnaaaj skrev:
Aven om jag kan forsta varfor folk reagerar mot first blood (han ar ju inte pk), sa gillar jag inte den lynchstammningen som rader. Jag tycker ni alla beter er jakligt illa, att komma med personangrepp ska man alltid passa sig for. Jag tycker han belyser en viktig del, om inte den viktigaste delen i survivalism. Det ar synd att det rader ett sant ratt och avstyrt debatt klimat i Sverige. Det ar bara javligt lojligt att sitta och diskutera konserver och bilar nar man inte ser skogen for alla trad. Hur vet ni att ni ovh kommer att kunna anvanda bil?
Det hela kanns bara valdigt pubertalt.
Men vad vill du? Kom med konstruktiva förslag i stället för att racka ner på oss som är aktiva och bidrar till vår överlevnadsförmåga!
Vi är alla helt säkert medvetna om läget i samhället, dessutom väl medvetna om vad vi pratar om och hur läget ev. kommer att utvecklas.
De som inte kan allt(som du) kanske kan snappa upp en del användbar info här fär att öka sina chanser till ett drägligt liv i ett krisläge.
Om jag har betett mig illa mot någon så står jag för det. Jag har då inte fått några PM om detta, tvärtom!
Pubertalt? Nä du..! Jag är 46 år och har nog med erfarenhet av diskussionsforum för att kunna bedöma när jag ska dra eller kämpa vidare. Så nu ger jag detta en chans till, till slutet av veckan ska jag ha fått svar om jag ska vara delaktig i driften av Swedish Survivalist, får jag inte det så drar jag.
Detta forum behöver aktiva moderatorer med befogenheter för att fungera som det var tänkt.