Swedish Survivalist

Är du förberedd?

Ny tråd Svara på tråd  [ 40 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Familjelistor
InläggPostat: sön 20 feb 2011, 21:50 
En är ingen, två är en. Tre? Ehh...
Användarvisningsbild

Mycket inspirerande, tycker en som nyligen fick sitt första barn. Kanske missade jag det men kanske kunde man lägga till en bunt engångstallrikar och bestick i trosslådan?

InläggPostat: lör 20 okt 2012, 19:56 
Skall man äta HELA myran?

Har kompletterat sjukvårdsväskan med Rubens blåsa, svalgtuber, pulsoximeter, handsug och lite smått och gott.

Nappar och blöjor har åkt ut, p g a barns tillväxt.

Om någon kan förklara vad i h-e Imageshack har gjort med sina länkar kan jag uppdatera ursprungsinlägget med bilder också. Forumet tar inte emot min uppdatering av ursprungsinlägget då den "inte kan avläsa bildens storlek" eller något liknande.

Jag är amatör, får det inte att funka att ladda upp mitt med bilder och text kompletterande ursprungliga inlägg och har således gett upp problemlösningsförsöken för i afton.

InläggPostat: lör 20 okt 2012, 20:28 
Ingen titel, tack! Jag tänker på OPSÄK!
Användarvisningsbild

Mycket bra utrustning ser jag. Är du och familjen sjukvårdsutbildad? Annars finns det ju en del prylar med i utrustningen som kan avra allt annat än lätta att använda.

Länka bilderna i stället för att försöka lägga in dem i forumet - det borde inte vara något problem!

Prepperwikin - wiki.prepper.nu

Credo Putin mentitur.

InläggPostat: lör 20 okt 2012, 21:35 
Tränar vakthöns

Varför inte köpa en ramryggsäck till dig? Då kan du fästa den lilla svarta väskan uppe på din ryggsäck. Ge damen den andra gröna ryggsäcken. barnen kan ha varsin egen liten ryggsäck med enkla lätta saker för överlevnad i ett dygn eller liknande om gud förbjude ni kom ifrån varandra.