Swedish Survivalist

Är du förberedd?




Ny tråd Svara på tråd  [ 241 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Klimathotet - sant eller lögn
InläggPostat: lör 22 maj 2021, 19:00 
Offline
När folk är överens med mig har jag en känsla av att jag måste ha fel.

Blev medlem: mån 31 dec 2012, 18:24
Inlägg: 270
Något som ingen tycks bry sig om att kommentera är att jordens befolkning växer, med kanske 80 - 100 miljoner per år. Enligt min mening måste vi stoppa detta, det ställer till med oro i många länder där man svälter, maten räcker helt enkelt inte till de som förökar sig för snabbt. Något som heller inte fungerar är att flytta dessa till länder med högre levnadsstandard, då kommer inte maten att räcka här heller i framtiden. Här i Europa finns heller inga möjligheter till försörjning för personer som inte kan/vill lära sig språket och acceptera de värderingar som gett oss den levnadsstandard vi har. För drygt hundra år sedan emigrerade massor av skandinaver till Amerika för att få ett bättre liv, man svalt även här i Skandinavien i slutet på 1800-talet! Skillnaden nu/då är bla att emigranterna var tvungna och beredda att arbeta, något välfärdssystem att leva av fanns inte.


Top
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 241 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mod Databas :: Återställ block
Swedish translation by Virtuality & phpBB Sweden © 2006-2008
Swedish Portal translation by Raben © 2008


Våra villkor | Integritet