Swedish Survivalist

Är du förberedd?




Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Vi har lösningen för dig/din familjs boende vid en katastrof
InläggPostat: fre 22 aug 2014, 06:44 
Offline
Jag har något som inte ni har!
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 05 sep 2011, 21:22
Inlägg: 1449
Hej alla medlemmar!
Tänkte kolla intresset för av att hyra en säker plats i händelse av SHTF.
Jag och ett mindre sällskap är på gång att köpa en bunker i Skåne. I denna kommer det att finnas möjlighet för att hyra en bädd eller ett större utrymme.
Man kan välja bland flera boende alternativ och det som presenteras gäller per person och upp till en månads total avskärmning från yttervärlden. Detta är månads hyror så som vilket annat boende som helst och betalningen på börjas när man önskar ha tillträde.
Man kan också se det som en försäkring!

Boende formerna är följande:

En privat bädd i våningssäng med läslampa, låda för förvaring av personliga tillhörigheter och litet fack i plåt för förvaring av värdesaker.
3 liter vatten för konsumtion per dygn. Dusch 2 ggr i veckan.
Detta alternativ är för den som har någon form av special kost och skall bunkra sin mat själv.
700:- i månaden

En privat bädd i våningssäng med läslampa, låda för förvaring av personliga tillhörigheter och litet fack i plåt för förvaring av värdesaker.
3 liter vatten för konsumtion och 1 mål mat per dygn. Dusch 2 ggr i veckan.
1000:- i månaden

En privat bädd i våningssäng med läslampa, låda för förvaring av personliga tillhörigheter och litet fack i plåt för förvaring av värdesaker.
3 liter vatten för konsumtion och 3 mål mat per dygn. Dusch 2 ggr i veckan.
1200:- i månaden

Ett eget rum med säng, läslampa, skrivbord, bokhylla, byrå och besöks stol. Samt liten låda i plåt för förvaring av värdesaker.
3 liter vatten för konsumtion och 3 mål mat per dygn. Dusch 2 ggr i veckan. I detta alternativ får hund medtagas, vatten och mat inkluderas.
2000:- i månaden

För den som önskar större utrymme för till exempel familj eller dylikt kan detta anordnas.
Pris enligt överenskommelse.

Barn under 1 år medföljer i målsmans hyra för bädd.

Sällskaps djur kan medfölja med ett tillägg på 300:-/mån. I detta inkluderas mat och vatten för hunden.
Detta under förutsättning att det inte leder till akuta komplikationer så som extrem överkänslighet.
Jag vet att detta är känslig fråga, men jag är övertygad om att det går att lösa.

Det som kommer att finnas tillgängligt för samtliga oavsett vad man väljer för boende form är följande:

Ett stort sällskapsrum där man kan samlas för allmänt samkväm och separat rökrum. I anslutning till detta finns kök där måltiderna kan beredas.
Bibliotek med böcker, talböcker, DVD samling och sällskaps spel. TV rum för mindre sällskap.
Radio rum för kommunikations utrustning och verkstad den kunnige. Toaletter på samtliga våningsplan och skötrum i anslutning till duscharna.
Sjukrum kommer att kunna iordning ställas om sådant behov uppkommer. Område för odling finns också i direkt anslutning till komplexet.

Skicka ett PM vid intresse eller kontakta mig på tele nr: 0768 60 20 07 . Full diskretion utlovas.

_________________
preppad.se det nya prepping forumet

Kokning pågår!


Top
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mod Databas :: Återställ block
Swedish translation by Virtuality & phpBB Sweden © 2006-2008
Swedish Portal translation by Raben © 2008


Våra villkor | Integritet