In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Aitor var rätt poppis med en del av deras överlevnadsknivar i samma veva som alla andra överlevnadsknivar kom efter första Rambofilmerna. Jungleking 1 och 2 var vä bland dom populärare modellerna. Dom var rätt innovativa med slangbella och även pistolarmorst i knivfodralet till några modeller. Jag hade en Aitor och måste tyvärr säga att kniven var häftig men absolut inget jag skulle valt idag då jag tyckte själva kniven var kass.
Jag har ett antal knivar från Aitor, har "avverkat" en hel del snårskog och klyft ved med mina Oso men favoriterna är nog Skinner 1 och 2, mycket användbara småknivar som kom med till JK 1 och 2.