Grihm skrev:Har suttit nu ett tag och jämfört lite mellan
1: E-jakt - 1995:-
2: Beställa samma hem fast i bokform - 745:-
Vad jag undrar är om det finns någon extra fördel med att ta detta på E-jakt gentemot bokform.
Visst, med bokform får du ju hem böckerna samt ljudbok, men du är ändå tvungen att sitta med böckerna i handen och studera på så sätt. Ett enklare system är ju den digitala varianten då du kan ta med dig på plattan etc och du får det mera "enkelt" serverat på skärmen känns det som jämfört med återigen, en bok.
Jag har väl aldrig varit någon direkt fantast av att studera via böcker, men nu talar vi ju om ett begränsat antal böcker trots allt och inte kurslitteratur för flera år.
Så i detta valet, vad skulle ni satsat på? Är det värt de 1995:- bara för att det är digitalt samt ingår att du kan ta snabb-prov som du får rättat direkt?
Grihm skrev:Har suttit nu ett tag och jämfört lite mellan
1: E-jakt - 1995:-
2: Beställa samma hem fast i bokform - 745:-
Vad jag undrar är om det finns någon extra fördel med att ta detta på E-jakt gentemot bokform.
Visst, med bokform får du ju hem böckerna samt ljudbok, men du är ändå tvungen att sitta med böckerna i handen och studera på så sätt. Ett enklare system är ju den digitala varianten då du kan ta med dig på plattan etc och du får det mera "enkelt" serverat på skärmen känns det som jämfört med återigen, en bok.
Jag har väl aldrig varit någon direkt fantast av att studera via böcker, men nu talar vi ju om ett begränsat antal böcker trots allt och inte kurslitteratur för flera år.
Så i detta valet, vad skulle ni satsat på? Är det värt de 1995:- bara för att det är digitalt samt ingår att du kan ta snabb-prov som du får rättat direkt?
Dweomer skrev:Prata med de som jagar med hund . Försök att få följa med ut på olika typer av jakt med hund .
Jag hade jakthundar redan innan och födde upp skogshöns så de frågorna var de enklaste .
Beror kanske lite på vilka intressen man har
Exodus skrev:Fågelfrågorna är dom knepigaste tyckte jag men i praktiken kan du missa alla men ändå bli godkänd.
I verkligheten kanske du missar en eller två av dom vilket är noll problem.
Hundfrågor mins jag inte mycket om. Kom max ett par frågor.
Teoriprovet ÄR inte så svårt. Var bekymrad före provet men insåg det inte var något problem alls.
Ingen missade teorin av min grupp på ca 20 personer
Morgonkaffe skrev:Jägare är inget man blir på en helg, och det förstår man verkligen tankesättet bakom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst