Frågan är ju som sagt vad för ändringar i de olika bränslena de avser att göra. Detta och priset är ju viktigt. Drömmer om större bränslelager...
Halvt off topic:
Jag långtidslagrar en del bensin hemma såväl som i BOL, men det är vanlig bensin som jag roterar på ungefär årsbasis och hittills har inte den bensinen blivit dålig på att stå i vanliga plastdunkar ett år. Jag är mer orolig för att dunkarna inte skall må så bra om ett par år... I BOL har jag en dunk vanlig bensin som jag nu kört gräsklipparen med i tre, ja snart fyra, år så jag undrar om jag haft tur eller om min gräsklippare går på vad skit som helst.

Har även alkylatbensin på lager och den har jag hittills inte roterat (inne på år 4).
Med detta sagt så skulle jag ändå tycka det vore intressant att köpa Aspens beredskapsbränsle för att slippa ständig rotation (särskilt vid BOL är det tröttsamt, hemma går det åt i moped/gräsklippare/motorcykel). Extra intressant är ju då diesel för längre lagring då jag har en dieselbil. Lagrar 40 liter diesel totalt och kör aldrig under halv tank så tanken är att kunna komma bort från staden om det skulle bränna till, men här skulle jag vilja lagra mer så att mitt vardagsfordon kan användas ett tag efter flytt till BOL.