/MD
MulenDag skrev:Gargamek skrev:Hade valt en annan hjulmutternyckel som klarar även 21mm. Och en riktig domkraft om det inte va med på listan.
Domkraft räknar jag med finns till den bil det berör. Blir lite mycket att släpa runt på som bil-EDC om man ska ha en riktig med sig.
Alternativ på hjulmutternyckel mottages tacksamt. Måste vara enkel, ge mycket kraft och inte så dyr - ska vi säga max 500 kr? Man kan ju komplettera med en hylsa förstås...
/MD
Derzu Uzala skrev:Kikade i min baklucka och något jag såg jag hade där som jag brukar uppskatta är en sån där plastburk med wipes, dvs rengöringsdukar på rulle med färdig kem på och lite grövre textur så man kan skrubba rent med dem. Perfa för allt från handrengöring till annat.
Har även en rulle torky och rödsprit som jag brukar avsluta med om jag kladdat ner mig rejält. (såg att du skrivit in rödsprit och servetter)
tenere skrev:Syl eller kniv med syl och stripes ifall du krockar med en hare eller fågel så plasten spricker och fladdrar runt. Bara göra hål och stripa fast.
solsken skrev:Bläckpenna som fungerar vid minusgrader
Skadeblankett om man krockar/bli påkörd, beställes via försäkringsbolaget.
Någon "märkning" att sätta ut vid viltolycka.
Återvänd till Utrustningslistor
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster