T-72 skrev:Milruck känns som underbar tillfälle att testa sig själv. Instämmer med dig Tank att jag inte hinner heller förbereda mig till den första men avser klara minst en tävling det här året. Tycker att du ska hänga med...vi får börja titta efter och planera. Kan tänka mig åka till Stockholm eller Göteborg också, utöver Malmö.
T-72 skrev:Periodisk fasta:
Sedan slutet av sommaren känner jag mig väldigt aktiv, pigg och kroppen behöver träning. Alla som ser mig reagerar på att jag har blivit av med min gubbmage. Är nere i jeansstorlek 38 från att haft 42 något år tidigare och siktar mot jeansstorlek 36, där kommer jag nog att stanna också. Utöver träningen så arbetar jag ändå sju dagar i veckan och sover cirka sju timmar varje kväll.
T-72 skrev:Periodisk fasta:
Innan jag börjar skriva så måste jag erkänna att jag aldrig bantat i mitt liv och tycker att flesta bantningskurer typ LCHF är nästan löjliga. Förmodligen är jag bland sista att testa något som har med kost att göra. Men märkte att, ju mer jag läste, att fler och fler rekommenderar periodisk fasta. En kompis till mig som är 50+ kör med periodisk fasta, har nästan ingen fett kvar på kroppen och ser gudomlig ut.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst